Subject: RE: Eesti Spaaliidu seisukohad Sotsiaalministri määruse "Nõuded ujulatele, basseinidele ja veekeskustele" eelnõu kohta
From: "Aire Toffer" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Ramon Nahkur - SOM" <[email-masked]>, "Leena Albreht" <[email-masked]>
Cc: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Leena Albreht" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Jul 2025 14:17:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Ramon!

Palume  infot selle kohta millises ulatuses on Spaaliidu ettepanekutega
määruse eelnõule arvestatud.

Eelnõu tekst:

(2) Lisaks lõikes 1 sätestatule peab uppumiste ja vigastuste ennetamiseks
olema tagatud:

..

2) vetelpääste võimekus vastavalt basseini eripärale

Nagu viimaste nädalate meediakajastustest näha, on Sotsiaalministeeriumi
6.06 pressiteadet kajastatud selliselt nagu me seda ei soovinud.

Viimase nädala meediakajastused.

https://www.err.ee/1609751172/vetelpaaste-muutub-veekeskustes-ja-ujulates-
kohustuslikuks

https://www.delfi.ee/artikkel/120392511/vetelpaaste-kohalolu-muutub-suurem
ates-veekeskustes-ja-ujulates-kohustuslikuks-kutsetunnistust-maarus-ei-nou
a

Palume väga kiiresti anda infot spaaettevõtetele ja ujulapidajatele kuidas
peale kooskõlastusringi määruse tekst kujuneb.

Samuti ootavad ettevõtted infopäeva kuidas eeltoodud nõuet täpsemalt täita
ja kuidas päästjate võimekust peab hindama.

Oleme tänulikud igasuguse tagasiside eest.

Parimat soovides,

Aire Toffer

Juhatuse esimees

Eesti Spaaliit

Tel. 5084020

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.estonianspas.eu> www.estonianspas.eu

From: Aire Toffer <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 30. juuni 2025 15:52
To: [email-masked]' <[email-masked]>; 'Ramon Nahkur - SOM' <[email-masked]>;
[email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Eesti Spaaliidu seisukohad Sotsiaalministri määruse „Nõuded
ujulatele, basseinidele ja veekeskustele“ eelnõu kohta

Tere!

Saadan Eesti Spaaliidu juhatuse poolse vastuse Sotsiaalministri määruse
„Nõuded ujulatele, basseinidele ja veekeskustele“ eelnõu kohta.

Parimat soovides,

Aire Toffer

Juhatuse esimees

Eesti Spaaliit

Tel. 5084020

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.estonianspas.eu <http://www.estonianspas.eu>